Kā izvēlēties savu totalizatoru internetā?

Regulāri iepazīstoties ar informāciju un lasot atsauksmes par interneta totalizatoru saitiem, palīdz saprast vai bukmeikers spēlē pēc noteikumiem, izmaksā laimestus un klientu apakalpošanas serviss ir patīkams un draudzīgs pret derību slēdzējiem.  

Ja kāds no šiem punktiem netiek izpildīts, tad klienti var iesaistīt uzraugošās iestādes, lai situāciju izvērtē ar savām metodēm. Neviens nevēlas piedzīvot sliktu pieredzi ar izvēlētajiem servisa sniedzējiem un interneta azartspēļu un totalizatoru vietnes nav nekāds izņēmums. Tieši šī iemesla dēļ derību slēdzējiem ir jāizpilda savs mājas darbs un jāievāc informācija, lai totalizators internetā nepārvērstos par pieredzi, ko neviens nevēlas atkārtot.

 

Lai atrastu sev piemērotu bukmeikeru, ir jāsameklē atbildes uz dažādiem jautājumiem, piemēram, par to kādas iespējas tiek piedāvātas naudas iemaksai spēlētāja kontā, vai bukmeikers piedāvā kādus bonusus, cik viegli vai grūti ir saņemtos laimestus izmaksāt no sava spēlētāja konta, cik dažādas derību slēgšanas opcijas un likmes tiek piedāvātas un tamlīdzīgi. Uz visiem šiem jautājumiem, vēlams atrast atbildes PIRMS reģistrēšanās un likmju likšanas.

 

Klientu apkalpošana.

Nenoliegsim, ka šis aspekts ir svarīgs ne tikai internetā, taču, interneta vidē tā loma kļūst vēl nozīmīgāka. Interneta bukmeikeri darbojas pēc tāda pat principa kā tie, ar ko esam raduši sadarboties sporta bāros vai bukmeikeru kantoros. Kad apskatām bukmeikera interneta vietni, svarīgi izpētīt arī lauciņu, kurā redzama kontaktinformācija, lai neskaidrību gadījumos būtu kāds cilvēks, ar kuru sazināties. Klientu ērtībām populāri ir izvietot arī biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, lai totalizators internetā vairāk nebūtu kā liela mīkla. Arī bezmaksas zvana iespējas vai čats ar klientu konsultantu, kurš neatbild tikai ar copy – paste frāzēm, ir augsti vērtējama apkalpošana.

Vēl viens svarīgs aspekts ir sociālie tīkli. Jā, mūsdienās bez sociālajiem medijiem neiztikt un tie ir kā spogulis tam, kā bukmeikers attiecas pret saviem klientiem. Atliek tikai nospiest podziņas “sekot” un “patīk”, lai varētu ieraudzīt visu, kas interesē un šķiet svarīgs. Parasti kvalitatīvi servisa sniedzēji sociālajos tīklos ir ļoti atsaucīgi, ir godīgi un radušās strīdu situācijas cenšas atrisināt nevis klusē un visu noliedz.

 

Kā redzams, ir daudz un dažādu aspektu, ko nepieciešams izvērtēt pirms likmju likšanas un derību slēgšanas. Totalizators internetā nav Ķīnas ābece, tādēļ, veltot pavisam nedaudz laika izpētei, ir iespējams uzzināt daudz vērtīgas informācijas.